هم اکنون با ما تماس بگیرید: 72247-021

سبد خرید خالی می باشد

زولن

از چوب لباسی دیواری قدیمی تا ابتکاری به نام آویز جادویی!

از چوب لباسی دیواری قدیمی تا ابتکاری به نام آویز جادویی!

  شما در حال حاضر از چه وسیله ای برای نظم دادن و آویزان کردن لباس هایتان استفاده می کنید؟ چوب لباسی دیواری قدیمی یا رگال لباس؟ البته خوب است تا بدانید وسیله ای کاربردی و ابتکاری به نام آویز جادویی طراحی و تولید شده است که برای ساماندهی لباس ها به شما کمک زیادی می کند. می پرسید چگونه؟ با ما همراه باشید.

از گذشته همیشه آویزان کردن لباس ها و مرتب نگه داشتن آن جزو یکی از دغدغه های اصلی افراد و به ویژه خانم ها به حساب می آمد. از چوب لباسی قدیمی گرفته تا آویز جادویی، در هر دوره یک یا چند وسیله کاربردی برای مرتب کردن لباس ها در نظر گرفته می شود که هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خودشان بودند. اما آیا میدانید هر کدام از این وسایل ضروری چه مزایا و معایبی دارند؟ و یا چه اتفاقی باعث شد تا آویز لباس جادویی استفاده از چوب لباسی قدیمی را حذف کند؟

چوب لباسی دیواری قدیمی یا آویز جادویی؟! 

در گذشته از چوب لباسی های مختلف برای آویزان کردن لباس استفاده می شد. این چوب لباسی ها که اغلب چوبی بودند، روی دیوار نصب می شدند و برای آویزان کردن لباس های مختلف مورد استفاده قرار می گرفتند. اما میدانید چه معایبی داشتند که باعث شد آویز جادویی جایگزین آنها شود؟ این چوب لباسی های قدیمی وزن بسیار سنگینی داشتند. به همین علت نصب آنها روی دیوار بسیار دشوار بود. همچنین به دلیل اندازه بزرگی که داشتند، بخش بزرگی از دیوار را اشغال می کردند و این اصلا جلوه خوبی نداشت.

اما همانطور که میدانید امروزه اهمیت دادن به دکوراسیون داخلی منزل بسیار رایج است و تمام افراد نسبت به چیدمان منزل، اتاق خواب و یا حتی کمدهایشان حساسیت بسیار زیادی به خرج می دهند. از این رو می توان گفت طراحی و تولید آویز لباس جادویی انقلابی در دکوراسیون و چیدمان اتاق و کمد لباسی است.

آویز جادویی چیست و چه کاربردی دارد؟

آویز لباس جادویی وسیله ای بسیار کاربردی، کوچک و جمع و جور، شیک و زیبا است که شما می توانید از آن برای نظم و ساماندهی انواع لباس ها استفاده کنید. این وسیله به گونه ای طراحی شده است که شما بتوانید انواع لباس ها با اندازه های مختلف و همچنین وزن بالا را روی آنها آویزان کنید. چوب لباسی های قدیمی به گونه ای طراحی شده بودند که شما می توانستید حجم انبوهی از لباس ها را بدون هیچ محدودیتی روی آنها آویزان کنید. اما این ویژگی مزیت مورد پسندی به حساب نمی آمد. زیرا تلنبار شدن لباس ها روی یکدیگر باعث می شد تا لباس های زیری چروکیده و شلخته شوند. همچنین دسترسی به لباس هایی که زودتر آنها را آویزان کرده بودید، کمی دشوار بود. اما آویز جادویی به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید به راحتی لباس های مورد نظرتان را روی آن آویزان کنید؛ بدون آنکه خط اتو یا نظم آنها بهم بریزد. همچنین دسترسی به تمام لباس هایی که روی آن آویزان کرده اید بسیار ساده است. زیرا شما تمام لباس ها را با نظم روی این آویز چیده اید و پس از آن می توانید با همان نظم و ترتیب به لباس ها دسترسی داشته باشید.

یکی دیگر از ویژگی های این آویز لباس های جادویی این است که دارای طراحی های مختلفی است. به همین دلیل شما می توانید کاملا متناسب با نوع نیازتان آنها را خریداری کنید. این طراحی های خلاقانه به افراد این امکان را می دهد که بتوانند از این آویز برای داخل کمد دیواری لباس ها و یا رگال ایستاده یا دیواری استفاده کنند. در واقع می توان گفت طراحی و تولید آویز جادویی انقلاب بزرگی در نظم دهی و ساماندهی به لباس ها است. این را به خاطر داشته باشید که برخلاف ظاهر کوچکی که این آویز لباس ها دارند، تحمل وزن آنها بسیار بالا است. یعنی شما می توانید لباس ها با وزن بالا را روی آنها آویزان کنید بدون اینکه مشکلی پیش بیاید. زیرا در ساخت این آویز جادویی از بهترین متریال ها و مقاوم ترین ها استفاده شده است.

1
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
شنبه, 20 آوریل 2024

جدیدترین محصولات فروشگاه

با خیال راحت خرید کنید



اندیشه زولن

هدف زولن از تلفیق هنر و صنعت ، خلق محیطی سرشار از انرژی ، توام با آرامش میباشد. چون ما معتقدیم روح شما در فضایی مملو از رنگ و نور و انرژی به آرامش خاصی خواهد رسید. زولن توانسته است در راستای بهبود طراحی چیدمان لوازم ، با تلفیق هنر نقاشی دکوراتیو در محیط ، طراحی و نصب قفسه و رگال های مدولار این امر را برای شما محقق سازد. همراهی با شما در مسیر رسیدن به این آرامش و خلق محیطی رویایی باعث مباهات زولن است بیشتر ...

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید