هم اکنون با ما تماس بگیرید: 72247-021

سبد خرید خالی می باشد

زولن

سه راه منظم کردن خانه

منظم کردن خانه
همیشه منظم کردن خانه یک کار پر چالش بوده. از مرتب کردن کمدها گرفته تا ساماندهی حمام، مثل یک پروژه سخت، بسیار زمان‌بر است و گاهی فقط باید در لیست خانه تکانی قبل از عید تیک بخورد. برای اکثر ما این لیست کوهی در هم بر هم از آخرین پاکسازی‌های سال است .اگر فکر کردن به این موضوع شما را کلافه می کند و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، ما در اینجا قصد داریم تا با ارائه چند راه کار ساده و پیش پا افتاده به شما کمک کنیم .

برو تو دل کار!
همیشه سخت است که ببینیم از کجای کمد شلوغ باید شروع کنیم. بهترین راه برای بررسی این است که ببینیم چقدر همه چیز درهم برهم است. در مرحله بعد باید همه چیز را از کمد بیرون بیاورید و دستان خود را به کمر زده و به فضای خالی کمد نگاه کنید. اکنون مناسب‌ترین زمان برای تقسیم‌بندی این فضا می‌باشد. مثلا نصب یک قفسه جدید یا یک آویز جدید برای اضافه کردن فضای بیشتر کمد.

با خودت صادق باش!
اگر وسایلی وجود دارد که هر ماه از آن‌ها استفاده می‌کنید، یک مکان خاص به آنها اختصاص دهید. برای وسایلی که کمتر مورد استفاده هستند یک جعبه بزرگ در نظر بگیرید و روی آن یک تقویم ماهانه یادآوری بچسبانید‌. اگر وسایلی هم هستند که کمتر از این زمان استفاده می‌شوند (بطور مثال در طول یک ماه به آنها فکر هم نکرده‌اید) به راحتی باید گفت: "بریزشون دور !"

میدانی فکر کن!
مهم نیست که چطور همه‌جا را مرتب می‌کنید فقط توجه داشته باشید که همیشه جاهای نامرتب و درهم برهمی باقی می‌ماند. این مشکل برای همه ما وجود دارد نگران نباشید. پکیج‌های قفسه متحرک زولن راه حل مناسبی برای مرتب کردن این بی نظمی‌ها است.

2
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
پنج شنبه, 28 مارس 2024

جدیدترین محصولات فروشگاه

با خیال راحت خرید کنید



اندیشه زولن

هدف زولن از تلفیق هنر و صنعت ، خلق محیطی سرشار از انرژی ، توام با آرامش میباشد. چون ما معتقدیم روح شما در فضایی مملو از رنگ و نور و انرژی به آرامش خاصی خواهد رسید. زولن توانسته است در راستای بهبود طراحی چیدمان لوازم ، با تلفیق هنر نقاشی دکوراتیو در محیط ، طراحی و نصب قفسه و رگال های مدولار این امر را برای شما محقق سازد. همراهی با شما در مسیر رسیدن به این آرامش و خلق محیطی رویایی باعث مباهات زولن است بیشتر ...

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید