هم اکنون با ما تماس بگیرید: 72247-021

سبد خرید خالی می باشد

زولن

رگال لباس فانتزی را برای کجا استفاده کنیم؟

Where-should-we-use-Regal-Fancy-Dress

یکی از شیک ترین و پرطرفدارترین نوع رگال لباس موجود در بازار، رگال لباس فانتزی است. این رگال ها دارای طراحی بسیار شیک و زیبا هستند و استفاده از آن برای محیط خانه، فروشگاه، مزون و... مناسب است. در این بخش تصمیم داریم شما را با ویژگی ها و مزایای این رگال لباس ها آشنا کنیم. با ما همراه باشید. 

رگال لباس فانتزی چیست؟

یکی از خاص ترین و شیک ترین نوع رگال ها در بازار، رگال لباس فانتزی است. این رگال ها به دلیل تنوع بالایی که در طرح و مدل دارند، به شدت مورد استقبال مشتریان قرار گرفته اند. برای ساخت بدنه رگال لباس فانتزی از نوعی فلز مرغوب و ضد زنگ استفاده شده است که تقریبا می توان گفت توان و تحمل بسیار بالایی برای نگهداری از لباس ها دارد. شما می توانید انواع رگال لباس به سبک فانتزی را با ابعاد و اندازه مختلف و کاملا متناسب با فضای خانه تان خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. البته ناگفته نماند که بعضی از این رگال لباس های فانتزی با استفاده از متریال ها چوبی ساخته شده اند که طرفداران خاص خودشان را در بازار دارند.  

ویژگی های رگال لباس فانتزی چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟ 

آیا می دانید استفاده از رگال لباس فانتزی چه مزایایی دارد؟ و یا با ویژگی های این رگال ها آشنایی دارید؟ به طور کلی یکی از اصلی ترین و مهم ترین ویژگی این رگال لباس ها، فانتزی بودن و شکیل بودن آنهاست. همانطور که می دانید امروزه قشر جوان جامعه و زوج های جوان، سبک دکوراسیون داخلی خودشان را به سمت مدرنیته برده اند. استفاده از رگال لباس هایی که با این سبک همخوانی نداشته باشد، باعث عدم تمایل افراد برای استفاده از این رگال لباس ها می شود. بنابراین رگال های لباسی که سبک فانتزی دارند، کاملا با سبک دکوراسیون داخلی مدرن و دکوراسیون داخلی های ساده همخوانی دارند و افراد به راحتی می توانند از این رگال ها در منزلشان استفاده کنند. 

از دیگر ویژگی این رگال ها، کاربردی بودن آنهاست. بسیاری از وسایل و متریال ها فانتزی، جنبه کاربردی چندان زیادی ندارند. به همین علت افراد صرفا آنها را برای زیبایی دکوراسیون تهیه می کنند. اما رگال لباس فانتزی هم جنبه کاربردی دارد و هم جنبه زیبایی بخشی به فضای خانه. همچنین باید به ویژگی دیگر این رگال لباس ها یعنی اندازه و ابعاد مختلف آنها اشاره کنیم. شما می توانید این رگال لباس ها را در ابعاد و اندازه های مختلفی تهیه کنید و کاملا متناسب با فضایی که در اختیار دارید و نیازتان آنها را مورد استفاده قرار دهید. 

حال که با ویژگی های این نوع رگال های زیبا آشنا شدید، بهتر است تا با مزایای آن نیز آشنا شوید. استفاده از رگال لباس فانتزی مزایای بسیار زیادی دارد. یکی از مهمترین مزایای این رگال ها، نگهداری از لباس های مختلف است. شما می توانید انواع لباس های زمستانی، تابستانی، مجلسی و... را روی این رگال ها آویزان کنید و به خوبی از لباس هایتان نگهداری کنید. این رگال ها دارای ابعاد و اندازه های مختلفی هستند که شما بسته به نوع نیازتان می توانید آنها را خریداری کنید. پس اگر قصد آویزان کردن لباس های مجلسی را دارید، می توانید از نمونه هایی که دارای ارتفاع بیشتری هستند استفاده کنید. یا اگر استفاده شما در حد آویزان کردن لباس های معمولی است، می توانید ابعاد کوچکتر این رگال های لباس را انتخاب کنید.  

رگال لباس فانتزی مناسب چه فضایی است؟ 


شاید این سوال در ذهن شما نقش ببندد که رگال لباس فانتزی مناسب چه فضایی است و چه کاربردی دارد؟ به طور کلی اگر برای استفاده خانگی، این رگال ها را مد نظر دارید، باید بگوییم استفاده از آنها کاملا مناسب فضای اتاق هایی است که کمد دیواری یا هر نوع کمد دیگر برای آویزان کردن و نگهداری از لباس ها ندارند. همچنین اگر صاحب یک مزون لباس مجلسی یا فروشگاه لباس هستید، می توانید این رگال ها را برای آویزان کردن نمونه کارهای خاص و شکیل تان استفاده کنید. بنابراین استفاده از رگال لباس فانتزی در فضای خانه، فروشگاه، مزون لباس عروس و لباس مجلسی و... یک انتخاب شیک و لوکس است.  

3
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
جمعه, 29 مارس 2024

جدیدترین محصولات فروشگاه

با خیال راحت خرید کنید



اندیشه زولن

هدف زولن از تلفیق هنر و صنعت ، خلق محیطی سرشار از انرژی ، توام با آرامش میباشد. چون ما معتقدیم روح شما در فضایی مملو از رنگ و نور و انرژی به آرامش خاصی خواهد رسید. زولن توانسته است در راستای بهبود طراحی چیدمان لوازم ، با تلفیق هنر نقاشی دکوراتیو در محیط ، طراحی و نصب قفسه و رگال های مدولار این امر را برای شما محقق سازد. همراهی با شما در مسیر رسیدن به این آرامش و خلق محیطی رویایی باعث مباهات زولن است بیشتر ...

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید