هم اکنون با ما تماس بگیرید: 72247-021

سبد خرید خالی می باشد

زولن

رگال دیواری جادویی مدل دوبل

رگال دیواری جادویی مدل دوبل

گاهی اوقات نیاز است که بعضی از لباس ها بیرون از فضای کمد نگهداری شوند و همیشه در دسترس باشند. حتی ممکن است بعضی از صاحبین مشاغل بخواهند نمونه کارهایشان را روی دیوار آویزان کنند تا جذب مشتری با موفقیت بیشتری اتفاق بیفتد. در این صورت ما به شما استفاده از رگال دیواری جادویی مدل دوبل را پیشنهاد می کنیم.

رگال دیواری جادویی مدل دوبل چه کاربردی دارد؟ 

اگر برای خرید رگال جادویی اقدام کرده باشید، حتما نام رگال دیواری جادویی مدل دوبل را نیز شنیده اید. آیا می دانید این رگال دقیقا چه کاربردی دارد؟ گاهی اوقات ممکن است شما در محل زندگی یا محل کار، یکی از دیوارها را برای آویزان کردن لباس ها مناسب ببینید. به عنوان مثال کسانی که فروشگاه لباس یا مزون لباس دارند، بخواهند چند نمونه از پرفروش ترین نمونه کارهایشان را در معرض دید عموم قرار دهند. یا افراد بخواهند بعضی از لباس های پراستفاده شان را روی یکی از دیوارهای اتاقشان آویزان کنند تا هم ظاهر شیک و زیبایی داشته باشد و هم دسترسی به آنها ساده باشد. در این مواقع استفاده از رگال های دیواری جادویی و دوبل به شدت توصیه می شوند.

این رگال ها برای هر محیطی که شما بخواهید در آن به بعضی از لباس ها دسترسی ساده داشته باشید و یا بخواهید بعضی از آنها را به نمایش بگذارید، مناسب است. زیرا هم ظاهر شیک و زیبایی دارد و هم بسیار کاربردی و مناسب است. دوبل بودن این رگال ها به شما این امکان را می دهد که لباس های بیشتری را روی آنها آویزان کنید و یا لباس ها را از یکدیگر تفکیک کنید. بنابراین شما می توانید با نصب یک یا چند نمونه از این رگال ها روی دیوار، به وضعیت لباس هایتان سر و سامان دهید.

 

مشخصات فیزیکی رگال دیواری جادویی دوبل را بشناسیم

این رگال ها از دو پایه نگهدارنده تشکیل شده اند که یک سمت آن به دیوار متصل می شود و سمت دیگر آن میله رگال را حمایت می کند. رگال دیواری جادویی دارای دو میله فلزی است. البته این میله ها آبکاری شده اند و به این ترتیب شما خیالتان از بابت جنس آنها راحت می ماند. بنابراین دلیل نامگذاری این رگال ها مشخص شد. آنها از دو میله فلزی مقاوم برخوردار هستند که شما می توانید انواع لباس ها را روی آنها آویزان کنید.  

مزایای خرید رگال دیواری جادویی چیست؟ 

آیا میدانید مزایای خرید رگال دیواری جادویی برای شما چیست؟ فرقی ندارد که شما از این رگال ها در چه محیط هایی استفاده می کنید، مهم مزایا و ویژگی های آن است که ثابت است. حال به موارد زیر توجه کنید تا با مزایای آن آشنا شوید.  

  • 1.قابلیت تفکیک لباس ها

یکی از مهمترین ویژگی ها و مزایا رگال لباس دیواری و دوبل این است که شما می توانید لباس ها را به صورت تفکیکی روی آن آویزان کنید. از آنجایی که این رگال ها دارای اندازه بزرگتر و میله های اضافه هستند، شما می توانید لباس ها را به گونه ای روی آنها آویزان کنید که به خوبی از یکدیگر تفکیک شوند.

  • 2.قابلیت تحمل وزن بسیار بالا

یکی دیگر از مهمترین مزایا و ویژگی های این رگال ها، تحمل وزن بالای آنها است. در صورتی که لباس های سنگین روی این رگال ها آویزان شود، تاثیری در مقاومت آن نخواهد داشت و قطعا این رگال دیواری توانایی تحمل وزن بالا را خواهد داشت.

  • 3.طراحی شیک و زیبا

در طراحی رگال دیواری جادویی، همخوانی و سازگار بودن با دکوراسیون داخلی نیز در نظر گرفته شده است. به همین علت افراد می توانند این رگال ها را در هر فضایی نصب کنند تا زیبایی و چیدمان داخلی حفظ شود و در عین حال از جنبه کاربردی آن نیز بهره مند شوند.

  • 4.قیمت مناسب

در مقایسه با کاربرد و کارایی که این رگال جادویی دارد، قیمت آن بسیار مناسب است. به همین دلیل استفاده از آن از هر جهت به سود شما خواهد بود. شما می توانید نمونه اصلی این رگال دیواری جادویی را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید و به وضعیت لباس های مختلف سر و سامان بدهید.

0
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
پنج شنبه, 25 آوریل 2024

جدیدترین محصولات فروشگاه

با خیال راحت خرید کنید



اندیشه زولن

هدف زولن از تلفیق هنر و صنعت ، خلق محیطی سرشار از انرژی ، توام با آرامش میباشد. چون ما معتقدیم روح شما در فضایی مملو از رنگ و نور و انرژی به آرامش خاصی خواهد رسید. زولن توانسته است در راستای بهبود طراحی چیدمان لوازم ، با تلفیق هنر نقاشی دکوراتیو در محیط ، طراحی و نصب قفسه و رگال های مدولار این امر را برای شما محقق سازد. همراهی با شما در مسیر رسیدن به این آرامش و خلق محیطی رویایی باعث مباهات زولن است بیشتر ...

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید