هم اکنون با ما تماس بگیرید: 72247-021

سبد خرید خالی می باشد

زولن

آشنایی با انواع آویز شال و روسری

Familiarity-with-different-types-of-scarves-and-shawls آشنایی با انواع آویز شال و روسری

تقریبا می توان گفت امروزه در تمام خانه ها استفاده از آویز شال و روسری برای سازماندهی به آنها رایج است. شما می توانید بسته به نوع نیاز و کاربردتان از انواع آویز شال و روسری استفاده کنید. اما آیا با انواع این رخت آویزها آشنایی دارید؟ در ادامه همراه ما باشید تا شما را با انواع کاربردی این آویزها آشنا کنیم.

یکی از ساده ترین و بهترین اقداماتی که می توانید به جهت نظم بخشیدن به کمد لباس هایتان انجم دهید، استفاده از آویز شال و روسری است. اگر برای خرید این رخت آویز اقدام کرده باشید قطعا انواع آویز شال و روسری را در بازار می بینید که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص خودشان هستند. به همین علت شما می توانید بسته به نوع سلیقه تان، آنها را خریداری کنید و برای موارد مختلف مورد استفاده قرار دهید. در این بخش می خواهیم شما را با انواع آویز شال و روسری برای ساماندهی به روسری ها و شال های شما آشنا کنیم. با ما همراه باشید.  

با انواع آویز شال و روسری آشنا شوید 

شما می توانید بسته به نوع نیازتان از انواع آویز شال و روسری استفاده کنید. بعضی از خانم ها این آویزها را برای داخل کمد می خواهند و بعضی دیگر برای آویزان کردن روی دیوار. به همین علت شما باید با توجه به نوع کاربرد و نیازتان یکی از انواع آن را انتخاب و خریداری کنید.

یکی از بهترین انواع آویز شال و روسری، مدل رنگین کمان است. این مدل فضای بسیار زیادی برای آویزان کردن شال و روسری دارد و شما می توانید از آن برای انواع شال ها و روسری ها با ابعاد بزرگ استفاده کنید. آویز رنگین کمان بیشتر مناسب استفاده داخل کمد است.

  • آویز شال و روسری حلقه ای

یکی دیگر از مدل های رخت آویز برای شال و روسری، مدل حلقه ای است. این آویز مناسب استفاده در کمد و یا روی رگال است. زیرا ابعاد مختلفی دارد و شما باید هر یک از شال ها یا روسری هایتان را داخل این حلقه ها بیندازید. این آویز از چروک شدن و نخ کش شدن شال و روسری جلوگیری می کند.

  • آویز شال و روسری مارپیچ

یکی دیگر از انواع آویز شال و روسری، مدل مارپیچ است. این آویز به دلیل طراحی زیبایی که دارد و همچنین فضای کمی که اشغال می کند، کاملا مناسب استفاده برای داخل کمد و یا روی دیوار است. این آویز علاوه بر شال و روسری برای آویزان کردن شلوار، کراوات، کمربند، حوله و... نیز مناسب می باشد.

  • آویز شال و روسری دکوراتیو

یکی دیگر از انواع آویز شال و روسری، مدل دکوراتیو است. این مدل همانطور که از نامش پیداست، هم جنبه کاربردی دارد و هم جنبه دکوراتیو. به همین علت شما می توانید چند نمونه از شال و روسری های خاص و گران قیمت تان را روی آن آویزان کنید. حتی می توانید از این رگال برای فروشگاه های شال و روسری استفاده کنید و چند مدل نفیس و گران قیمت از شال و روسری های موجود در فروشگاهتان را روی آن آویزان کنید تا حسابی نظر مشتریان را جلب کنید.

نوع دیگری از این آویزها، به صورت دیواری هستند. این نوع آویزها بیشتر برای آویزان کردن یک یا دو مدل شال مناسب هستند. اگر می خواهید چند مدل شالی که همیشه از آنها استفاده می کنید را دم دست داشته باشید، استفاده از این آویز برای شما مناسب است.

بهترین آویزها برای سازماندهی شال و روسری کدام است؟

حالا که با انواع آویز شال و روسری آشنا شدید، حتما این سوال برایتان به وجود آمده است که کدام یک از انواع آویز شال و روسری برای سازماندهی مناسب تر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم تقریبا تمام مدل های این آویزها به نظم و ترتیب بخشیدن به شال و روسری ها کمک می کنند. اما در این میان استفاده از آویز شال و روسری مدل رنگین کمان و مارپیچی برای سازماندهی انواع شال و روسری مناسب تر هستند. البته ناگفته نماند که سایر مدل ها نیز این ویژگی را دارند. اما این دو مدل به دلیل فضای بیشتری که برای آویزان کردن شال و روسری دارند، مناسب تر هستند.  

2
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
جمعه, 19 آوریل 2024

جدیدترین محصولات فروشگاه

با خیال راحت خرید کنید



اندیشه زولن

هدف زولن از تلفیق هنر و صنعت ، خلق محیطی سرشار از انرژی ، توام با آرامش میباشد. چون ما معتقدیم روح شما در فضایی مملو از رنگ و نور و انرژی به آرامش خاصی خواهد رسید. زولن توانسته است در راستای بهبود طراحی چیدمان لوازم ، با تلفیق هنر نقاشی دکوراتیو در محیط ، طراحی و نصب قفسه و رگال های مدولار این امر را برای شما محقق سازد. همراهی با شما در مسیر رسیدن به این آرامش و خلق محیطی رویایی باعث مباهات زولن است بیشتر ...

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید